Wednesday, June 27, 2012

VI PÄEV – 26. MÄRTS 2012 – ESMASPÄEV

6:15       algas reisi viimane päev. Panin ennast riidesse ja läksin äratuskella mängima. Seejärel pakkisime asjad, et siis sööma minnes kohe üht-teist kaasa haarata ja juba alla ära viia.

7:00       algas hommikusöök. Tüdrukud olid juba varem all fuajees valmis ootamas, millal sisse lastakse. Jagasin laudadele välja päris palju reisitablette ja palusin need sisse võtta, lootes ennetada okserallit. Tõstsin endale kiirelt toidu taldrikule ja sõin unistamata, sest esimesed tüdrukud tahtsid juba tube üle anda. Kohvrid olid koridoris ja ise istusid nende otsas. Kõik läks ludinal ja keegi tagasi tulema ei pidanud, nii te juba…

7:25       istusid kõik bussis ja hakkasime sõitma. Anette võttis kohe heaga koha sisse ees giidi toolis. Seal olevat kõige parem istuda. Nii kui buss liikuma hakkas, sättisid osad end unele ja lõid silmad lahti alles esimeses vahepeatuses, mis jõudis märkamatult kätte…

10:00     kui olime „19 kilomeetri” söögikoha juures. Keerasime parklasse, et WC-s käia ja ennast veidi sirutada. Päike paistis ja ilm oli ilus, kuigi mitte enam ammugi mitte nii soe, kui eile hommikul. Enne, kui uuesti bussi läksime, tegid Saara, Emma ja Marion natuke meelelahutusprogrammi mini-lühi-koreograafiliste teoste näol.

10:20     jätkasime sõitu. Olin ettevalmistanud noortele viktoriini reisil nähtu ja kuuldu kohta. Et aeg bussis kiiremini läheks, siis jagasin kätte paberid ja pliiatsid ning algas teadmiste proov. Anette loovutas vahelduseks oma koha mulle ja nii algaski 30 küsimusest koosnev viktoriin, mis täitis igavast bussisõidust nii mõnikümmendki minutit. Vastused kokku korjatud, hakkasin usinalt kontrollima. Viktoriinis oli 27 minu mõeldud küsimust ja kolm Kristiina oma.

Sain kõik kontrollitud just ilusti enne lõunasööki. Helistasin Iklasse, kuhu olin tellinud meile lõunasöögi, et oleme 15 minuti pärast kohal.

13:15     olimegi kodumaal tagasi, Iklas. Võtsime end kohe ritta, sest prouad leti taga olid valmis meid toitlustama. Olin tellinud kartulipudru pikapoisi salati ja kastmega. Lisaks veel jook ja kook magustoiduks. Kõik hakkasid isuga sööma ja tundus, et toit maitses.

14:05     olime valmis lahkuma, kõhud head-paremat täis. Istusime taas bussi. Mina sättisin end uuesti ette ja võtsin mikrofoni, et enam mitte kauem pinget üleval hoida. Tüdrukud tahtsid juba kannatamatult teada saada viktoriini tulemusi.

Enne veel aga kui lõpptulemused teatavaks tegin, lugesin ette kokkuvõtte eileõhtusest tagaside tulemustest. Lisaks veel mõned paremad palad, nii et tihtipeale kostus tagant bussist heatahtlikku kõkutamist. Ka viktoriinist lugesin ette mõned helgemad vastused, mis samuti bussirahva meeleolu üleval hoidsid. Ja lõpuks siis viktoriini tulemused. Tegin arvestused eraldi rühmade kaupa, kuna vanused on nii erinevad. Nii kuulutasin välja iga rühma võitja ja üldvõitja.
Üldvõitja: Kaisa Roots Hiiu Piigadest, kes siis oli ühtlasi ka Hiiu Piigade võitja
I rühma võitjaid oli kaks: Emili ja Maret
II rühma võitjaid oli ka kaks Marleen Breemet ja Helen Kivi
III rühma võitja oli Ann-Ly

Auhinnaks müslibatoonid ja šokolaadid.
Huvitav oli aga see, et 7.-8. klassi tüdrukute ehk siis Tt-stuudio II rühma tulemuste keskmine oli kõrgem kui XII kl tüdrukute ehk Hiiu Piigade keskmine.
Vot sellised tulemused siis. Kokkuvõtte teen ka lõpupoole.

14:30     olime juba Pärnus Kaubamajaka parklas. Seal ootas meid üks sinine buss. Pidime siin taas kord bussi vahetama. Hakkasime kärmelt asju ümber tõstma. Paraku oli see sinine oluliselt väiksem, nii et osa pagasit pidime ka sisse salongi tõstma. Kuna olime oma ajagraafikust natuke ees, siis jäi aega ka poodi minna. Nii lasimegi tüdrukud poodidesse kondama. Anu ja Evelin viisid taara ära. Endalgi jäi veidike aega poes käia. Ostsin endale ilusad roosad kummikud.

16:15     olime kõik bussis valmis läbima reisi viimast otsa, mis koosnes kolmest etapist. Kodu oli juba käega katsuda.

18:30     esimene etapp läbitud olime sadamas ja juba praam väljuski. Ega praamisõidust suurt miskit kirjutada polegi. See ju meile nii igapäevane tegevus. Nii läbisime ka II etapi reisi lõpuotsast ja…

Add caption
20:00     olimegi Heltermaal. Jäänud oli vaid päris viimane jupp koduteest. Pühalepa bussipeatuses lasime bussist välja Mareti ja Partsis Renita. Ülejäänud viisime kõik Jetoili tanklasse, nii nagu kokku lepitud.

20:30     olimegi kohal. Parkla oli autodest tulvil ja rõõmsalt tervitati oma võsukesi. Olime õnnelikult kodus tagasi.

Minul oli süda väga rahul! Kõik läks väga hästi! Viperusi ette ei tulnud, kuid jah, eks seda haigust oleks võinud vähem olla. Järgmine kord tuleb medõde kaasa võtta. Aga lõpp hea kõik hea!

Aitäh tüdrukud, et olite tublid, austasite kokkuleppeid ja pidasite reisil end nii hästi üleval. Hea meelega võtan teiega tulevikus veel ette selliseid reise, kui teie aga soovite. Eks õpetajat katsetatakse natuke ikka, et palju ta lubab. Ehk saite mõnele asjale vastuse ja loodan, et need kellel oli vaja natuke oma käitumise ja suhtumise üle järele mõelda, siis loodan, et nad seda ka tegid.

Aitäh õpetaja Kristiinale ja saatjadaamidele Anule ja Evelinile, kes kogu aeg abivalmist ja toetavalt mu kõrval seisid.  Moodustasime hea tiimi!

Aitäh suurepärastele bussijuhtidele, et olite meiega nii kannatlikud ja sõidutasite meid turvaliselt läbi Euroopa.

Ja loomulikult aitäh lapsevanematele, et usaldasite oma lapsed kodust nii kaugele minnes minu hoolde!